יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

גמירות על ברזילאיות

טורקיות מציצות אשתי בערב גמירות על משפריצות הזמנו את מישהלחדר שלו לארוחת ערב אולגה לבשה שמלה קצרה הבקשה שלי היתה בלי תחתוניםהגיע החצאית העליונה קצר כשישבה על הספה מולי גמירות על עבודת יד ראיתי את גמירות על צעירות תחתוניה שתינו ברנדי כיף די שיכור להקים מהומה כאשרהלך לחדרו של הסיגריות באמתלה של ניקוי אולגה סרטים פורנו צפיה ישירה חינם על השולחן היא הפנתה את גבה סרטים עם לסביות צעירות אל מישה ולהתחיל לנקות נשען על שולחן הקפה השמלה הייתה קצרה מאוד מייק יכול היה לראות היטב את הכוס של אשתי הוא התפתל על הספה גמירות על קשירות במהירות שילב את רגליו אולגה הביטה בי קרץ לנו אחד את השני והיא הלכה אל המטבח חזרועוד שעה שתינו קוניאק היינו כבר די שיכור וכל הזמן התבדח על סקס אללה גמירות על פצצות קם והלך מדהים לה להתקלח החצאית שלה רדוף אבל היא אפילו לא חמוצים כשעזבה אמרתי שאני אלך גם לשטוף ויצא מן החדר והשאירה את הדלת פתוחה והסתכלתי על מישה ואשתו אוליה התיישבה מולו עם התפשטות רגליה חושפת את הכוס שלה על המסך היא ישבה גמירות על חזה גדול פנים אל הדלת וראיתי את מה שאני רואה היא היתה שיחה סתמית ומכנסיים סרטים סקס צפיה ישירה חינם קצרים מישה נראה כמו אוהל הוא לא ניסה להסתיר את הזקפה שלו אולגה עברה אל הספה נחים את ידה על איבר מינו והחל כפה את שדיה ואת המפשעההוא מכנסיים קצרים המאונן ואז משך את הזין שלו מתוך המכנסיים התכופף והחל גמירות על נשים למצוץ הוא נשען לאחור בכיסאו ואשתו של זין בפה הביט בי ואני בו אני באמת רוצה ללכת אבל חשבתי כי מישה הוא עדיין לא מוכן סרטים סקס צפיה ישירה חינם להפוך כזה של המצב והלכתי למקלחת גרמניות מציצות חינם כשחזרתי לחדר כבר היהועל שלושה מהם התיישב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה