יום שני, 9 במאי 2011

הכרויות און ליין בחינם

הכרויות סקסאני מיד אחרי ארוחת הערב כדי לומר שלום. פורנו עם בהריון ומצאתי תירוץ טוב: למוטל שלי היה במרחק של שעה. כל שלושת המוטל עלפורנו עם כוכבות פורנוזכיה היו הומה מפה לפה, והייתי צריך להישאר ויילס. כאשר היה את המילניום החדש, הייתי על הכביש מ ', הקלה. עברתי את הסילבסטר, ואני לא קרה שום דבר גרוע יותר ממה שאני צריך להמציא הארוס לשעבר. עכשיו אני נחוש סרטים סיפורי סקס בחינם לצפייה ישירה עם מאוננות בסרט פורנו דו מיניים ללכת הביתה לבצע את המשימה עם מקסימום: בתוך פחות מארבעה עשר חודשים כדי למצוא מתנה לבעלה. נסיעה דרך המדבר, פתאום הבנתי סקס עם זיונים רגילים כי במשך שנה כמעט מאז הכרויות לב לי חינם לא היה לי סקס תוהה למה התפקיד שלי היה פתאום כל כך קשה, מדוע לאחר ביקורים רבים כל כך אני, אז אף אחד לא בוחר, כדי למצות את כל האפשרויות שלי קרובי משפחה רבים וחברי

דע איך להכיר ולפתות בחורה במהירות ובכל מקום‫!‬הכרויותהדרך להכיר ולפתות עשרות בחורות ביום -

ם. פתאום עלה בדעתי שאולי זה לא אצל גברים. אולי זה בי. באיזה שלב הוא הקושי הפעוט פונה שערורייה אקומני? כאשר משבר המזון גדל לתוך הרעב נערות ליווי ? באיזה שלב של המיתון הופך לדיכאון עמוק? ואז פתאום כתם על השמלה סרטים עם עבודת יד מוניקה לווינסקי מתחיל לרדוף את מוחותיהם של מיליוני אזרחים? כל זה תהיתי, נכנס ליין האפל שלה: כאילו דרכתי על סרטים עם חובבני קו בלתי נראה והבינו כי תקופה זו התעכבה כל כך ראויה את השם ואת הסטטיסטיקה. כותרת רצועה כהה נערות ליווי קל לי. אותו הדבר קרה גם עם חישובים הכוללת. העברת החומר האחרון שלי נערות ליוויעם אופניים זונות לקח בדיוק שלושה שבועות אחרי שחזרתי מן בנד, ואת התאריך של המהלך שלא אשכח, גם אם זה לא היה נרשם ביומן. אבל, אתם שואלים,

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה