יום ראשון, 10 באפריל 2011

בת 26 ובתולה

אני בת 26, ואני בתולה. עם זאת, לעתים קרובות אני תוהה למה כולם כל כך מרוכז על או מטעמי דת או "סיבות המחלה" לשמש המוטיבציה שלהם להיות בתולה. הסיבות שלי בשביל להיות בתולה השתנו והותאמו כפי שאני השתנו גדל. כמה זמן בערך בגיל 13, החלטתי להיות בתולה כי זה היה מה הכנסייה אמר לי שאני צריכה לעשות. גדלתי הקתולית, ואת העולם לנוער יום בקולורדו (1993 - הייתי 13) הייתה השפעה עמוקה על החיים שלי בהרבה תחומים, כולל עמדות שלי על סקס.בסביבות גיל 16, לעומת זאת, החלטתי שאני רוצה לחיות את החיים שלי ואת החלטות שלי. אז התחלתי לחקור מינית, ומצאתי כי אני באמת נהנה להיות מעורבים מינית. אילו פגשתי את "האדם הנכון" באותה תקופה בחיים שלי, אני מן הסתם היו יחסי. אבל באותו זמן בחיים שלי, אני אף פעם לא הגיע לרמה "אחד זכות", כי עם מישהו, ואני שמח על כך. בסביבות גיל 19, הבנתי שאני לא רוצה לקיים יחסי מין מחוץ לנישואים, מסיבות שאני אסביר עוד רגע. למרות שאני פעיל מבחינה מינית היום, בשעה 26, אני עדיין בתולה.
הסיבות העיקריות לכך שמעתי אנשים אומרים שאני צריך לקיים יחסי מין הם מס '1 כי זה מרגיש כל כך טוב, ועל מס' 2, כי זה מביא אותך קרוב למישהו בצורה ששום דבר אחר לא יכול.
בתגובה מס '1, אני בדרך כלל להצביע על כמה אנשים מדברים על איך משגל, לפעמים, הוא לא כל כך טוב. הסיבות לכך מגוונות, אך לעיתים קרובות זה בגלל שהזכר לא יודע מספיק על האנטומיה הנשית כדי להיות מסוגל להציע הנאה פיזית אותה בזמן המשגל, או, הנקבה לא יודעת הגוף שלה מספיק טוב כדי לדעת טוב יותר, או, הרבה פחות תכופות, הנקבה אינה יודעת את האנטומיה הגברית מספיק טוב כדי להציע לו הנאה פיזית. בכל מקרה, יחסי מין לעיתים קרובות לא נהנה באותה מידה גם זכר וגם נקבה.
בתגובה מס '2, אני חושב שזה נכון כי יחסי מביא במידה רבה של אינטימיות והן מחויבות. זה "במידה רבה", הוא דבר שאני לא בוחרים לחלוק עם מישהו, אבל האשה תהיה אשתי, ולכן אני לא מוכן לקיים יחסי מין עם מישהו לפני שאני נשוי.
הסיבה שאני נשאר בתול, עם זאת, הוא נרחב יותר מזה. רוב הערכים שלי הליבה יש מישהו שמכבד ואת ערכי החיים, על כל צורותיה, על ידי פעולות היומיום שלי, תמיד יש אמונה כי אלוהים יש תוכנית עבור החיים שלי. (לענין זה, אני משתמש "כוח עליון", לסירוגין עם "אלוהים".)
אם אני בוחר להימנע מכל צורה של פעילות מינית, אני מדחיק הרצונות שלי, אשר נמסרו לי מלידה, על ידי כוח עליון. ללא אלו הרצונות הגופניים הבסיסיים, אדם היה חדל להוליד מזמן. בגלל האמון שלי בכוח עליון, אני מבין כי אלה רצונות ודאי נועד לצורך מדהים של יצירת החיים, ולכן הם חלק ממי שאני. להכחיש רצונות הפיזי שלי הוא להכחיש חלק מעצמי, ומעבר לעובדה שאני אדם בסופו של דבר להוביל אי - נוחות.
בצד השני, אם אני בוחר לקיים יחסי מין, אני בוחר ליצור חיים. אין ערובה של 100% כי אני לא תיצור החיים בעת משגל. אם אני מחליט לקיים יחסי מין מחוץ לנישואים, אני יכולה להשתמש בקונדום, והיא יכולה להשתמש באמצעי מניעה אחרים, ויש סיכוי 99.999999% שהיא לא תישא אחר החיים בתוך אותה לאחר מכן. אבל כדי לשלול את האפשרות הזאת .000001% הבריאה של החיים היא עדיין מניעת המעשה החזק ביותר של האדם - ההולדה. להכחיש יכולות הרבייה שלי יהיה חוסר כבוד. ואם אני לסבור מקובל, כי האפשרות זעום כי הייתי ליצור חיים, ולהשתמש כי כמו המוטיבציה שלי בשביל להיות בסדר עם משגל (כפי שרבים עושים), אז אני אומר כי לא אכפת לי אם אני הולך ליצור חיים. אבל זוהי אחריותי לטפל החיים. זו סתירה. זה פיחות מתנה כי אני כבר נתון כדי להיות מסוגל ליצור חיים. זה גם פיחות התינוק החדש (החיים החדשים), כי אני עלול ליצור על ידי בחירת לקיים יחסי מין.
אני מניח שכמה אנשים יגידו שאני לא בתולה כי אני 'להתעסק'. אבל בשבילי, זה לא להתעסק בכלל.זה די רציני וגם די כיף! להיות גישוש מינית עזר לי לא לפחד של המין (כמו אנשים רבים לאחר הצגת שקופיות אלה 8 כיתה STD), וכן כדי להיות מוכן לחוות את היופי של מה שהחיים יכולים להציע לי, מבחינה מנטלית, פיזית, רגשית ורוחנית. לא לקיים יחסי מין, אלא להיות פתוחה מבחינה מינית, אפשרה לי לחקור, מבלי להתפשר גם על ערכי הליבה שלי: לכבד את כל החיים (כולל שלי), וכן יש אמונה כי אני מודרך על ידי כוח עליון.
ברור, אני ביליתי הרבה זמן לחשוב על, במחקר, ולקבל החלטות מובהק על סקס. נראה לי כי בחברה משכיל, בעל צריך להיות מישהו שמכיר את גופו שלו מספיק טוב כדי להנחות את אשתו חקר אותה על גופו, והאישה צריכה לדעת הגוף שלה מספיק טוב כדי להנחות את בעלה שלו חקר של גופה. בנוסף לכך, אישה צריכה לדעת מספיק על הגוף הגברי כדי להיות מסוגל להפתיע ולרגש את בעלה עם היכולת שלה הנאה לו, ואת הבעל אמור להיות מסוגל להפתיע ולרגש את אשתו עם היכולת שלו להנאתה. עם זאת, אנשים לעיתים קרובות אינם מכירים את יכולות מדהימות של הגוף האנושי, ואיך התגובות של הגוף לעבוד, בשל מערכות חינוך או הורים אשר מתייחסים לסקס כנושא הטאבו של השיחה והן בפעילות. זה מטורף לחשוב כי גם לתוך שנת 1970, כמה רופאים, רופאים, אנשים אמרו שזה בלתי אפשרי עבור נשים כדי להגיע לאורגזמה. זה גם עצוב כי הפופולריות של סקס בסרטים, בטלוויזיה, וגם מוזיקה, הובילה רבים לחשוב כי מין הוא דבר מיוחד.
סקס הוא מיוחד, ועל סקס לא חייב להיות טאבו! סקס יכול להיות מדהים ויפה, גם כאשר הוא חקר מחוץ לנישואים, וגם כאשר הוא נחקר על ידי בתולה בת 26 שנה! זה יכול להיות מקום בריא ומכובד שבו הן גברים והן נשים יכולים לחקור וללמוד על עצמם ועל כל האחרים! חקר זה יכול לקרות בלי להתפשר כי "במידה גדולה יותר" מחויבות ואינטימיות, שבסופו של דבר תינתן לאותו אדם ראוי בנישואין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה